środa, 2 czerwca 2010

Rihanna-makijaż





wiec postanowialm zrobic ten makijaż ponieważ jest bardzo prosty szybki no i ładnie wyglądna ne XD?no i niedlugo bedzie na Youtube jeszcze go nie ma bo go nie przerobiłam ale tu macie małę sneak peek :):) no wiec na oczy uzylam :kredke z Ingrid Shine&Beauty
duo Flash
eyeliner Avon-Plum
tusz do rzęs Evelin cosmetics
a do twarzy użyłam :bronzer paleta Miss Rose nr 2
róż paleta Miss Rose nr 3
pędzle :pędzel do cienia mały cieniutki języczkowy
pędzel do różu podłużny
pędzelek do rozcierania płaski grubiutki
(pędzelki mozna wybrac jakie chcecie :) ja tylko opisuje jakie ja miałam x) :*)

więc mam nadzieje ze sie podoba :):)

2 komentarze:

  1. aaaaaa!!! jest po prostu cudny!
    chyba wreszcie kupię sobie eyeliner i wypróbuje takie skrzydełka (od dawna twierdzę że liner mi kompletnie nie pasuje, ale chyba to się zmieni):)
    dzięki za makijażyk i pozdrawiam... bardzo lubię Cię oglądać :***
    czasem rozmyślam czy sama nie dodawać filmików o kosmetykach, może makijażach, recenzjach... ale nie wiem czy takich już nie jest za dużo na youtube...
    ale sie rozpisałam :D:D hehe
    pozdrawiam Cie :*** buŚŚ

    OdpowiedzUsuń
  2. jest szansa, że wrzucisz go do jutra? bo mam komers i idealnie by się wpasował :D

    OdpowiedzUsuń