piątek, 11 czerwca 2010

morski fiolet


Witam :)
wiec tu mój nowy makijaż efekt nudy :):)
nie będzie filmiku z tym makijażem..jak na razie..może będzie xD nie wiem.zobaczy sie hehehe
no wiec inspirowałam sie filmikiem pewniej youtubowiczki .
Ok.wiec tu macie wszystko objaśnione


1.jest to ciemna śliwka i nakładamy ją na załamanie :)
2.jest to ciemny niebieski i nakładamy na końcu powieki
3.jest to jasny żółty bardzo blady prawie biały i ten cień nakładamy na całą powieke
4.jest to zwykł biały cień i go nakładamy na łuk brwiowy
5.jest to jasny łososiowy cień i ten cień rozcieramy razem z śliwka
Wieć kolejność najpierw jest 3-2-1-5-4 , wiem trochę dziwnie to zrobiłam ale sie skapnęłam po zapisaniu zdj :)
hehe mam nadzieje ze zrozumiecie :*:)
XOXO Allin :*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz