środa, 21 lipca 2010

nowy post -20.07.2010



a no wiec tu sa zdj. do mojego filmiku seleny gomez :)
cos mi sie stalo z aparatem i nie moglam wgrac zdj.

poniedziałek, 19 lipca 2010

nowy post-19.07.2010


video

wysyłajcie do bliskiej osoby :*<33


jest to kartka dla bliskiej osoby :*:)
sama wykonałam i przerobiłam filmik jak coś :)

niedziela, 18 lipca 2010

nowy post -18.07.2010



Witam :*:*


A wiec dawno tu nie pisalam.;p jakos nie mialam okazji heheh a wiec mam dla was kilka nowych makijaży itp chcialam sie was zapytac jak tam wakacje mijaja.. mi nawet fajnie tylko jest strasznie goraco nie da sie oddychac ;) doslownie rozpuszczam sie xD:D ok wiec tu macie moje rone konta bo ktos mnie prosil oto zebym wstawila wiec tak :
photoblog- http://www.photoblog.pl/polskaniewiasta
maxmodels- http://www.maxmodels.pl/mynameis.html
n-k- http://nk.pl/#profile/7906268
twitter- https://twitter.com/Oula94
formspring- http://www.formspring.me/BikiniGirl123

ok wiec tu kilka fotek :):)





no to chyba na tyle :):) papap:*:*
xoxo allin :*

sobota, 19 czerwca 2010

limonkowa dziewczyna wampira :)






nowy makijaż zainspirowałam sie dziewczyną wampira :):)
a dokładnie tym zdj.:

ja zrobiłam bardziej limonkowy a o to moja wersja:

ok więc o to on :):)miłego oglądania ;p
i jak podobne pisać w komentarzach xDDD!!?
ok wiec tu macie jakie cienie użyłam:


piątek, 11 czerwca 2010

morski fiolet


Witam :)
wiec tu mój nowy makijaż efekt nudy :):)
nie będzie filmiku z tym makijażem..jak na razie..może będzie xD nie wiem.zobaczy sie hehehe
no wiec inspirowałam sie filmikiem pewniej youtubowiczki .
Ok.wiec tu macie wszystko objaśnione


1.jest to ciemna śliwka i nakładamy ją na załamanie :)
2.jest to ciemny niebieski i nakładamy na końcu powieki
3.jest to jasny żółty bardzo blady prawie biały i ten cień nakładamy na całą powieke
4.jest to zwykł biały cień i go nakładamy na łuk brwiowy
5.jest to jasny łososiowy cień i ten cień rozcieramy razem z śliwka
Wieć kolejność najpierw jest 3-2-1-5-4 , wiem trochę dziwnie to zrobiłam ale sie skapnęłam po zapisaniu zdj :)
hehe mam nadzieje ze zrozumiecie :*:)
XOXO Allin :*:*

piątek, 4 czerwca 2010

Konkurs Oleski :):*


no wiec :)makijaż na konkurs :) TheOleski :)-christina agilera czy jakos tak :D hehe no meczylam sie nad fryzura XDD ale wyszlo perfeto !! no wiec filmik zaraz bedzie na youtubie :):) no wlasnie sie przerabiam :) wiec tu macie zdj. jakie cienie uzylam i gdzie :




i jeszcze uzylam : -eyeliner-plum z Avonu -tusz do rzes-eveline cosmetics twarz: -bronzer -Miss sporty :001 sun kissed -róz- wibo bez numerka :)




środa, 2 czerwca 2010

Rihanna-makijaż





wiec postanowialm zrobic ten makijaż ponieważ jest bardzo prosty szybki no i ładnie wyglądna ne XD?no i niedlugo bedzie na Youtube jeszcze go nie ma bo go nie przerobiłam ale tu macie małę sneak peek :):) no wiec na oczy uzylam :kredke z Ingrid Shine&Beauty
duo Flash
eyeliner Avon-Plum
tusz do rzęs Evelin cosmetics
a do twarzy użyłam :bronzer paleta Miss Rose nr 2
róż paleta Miss Rose nr 3
pędzle :pędzel do cienia mały cieniutki języczkowy
pędzel do różu podłużny
pędzelek do rozcierania płaski grubiutki
(pędzelki mozna wybrac jakie chcecie :) ja tylko opisuje jakie ja miałam x) :*)

więc mam nadzieje ze sie podoba :):)

niedziela, 30 maja 2010

Kwiat pustyni









a wiec wreszcie mi sie ściągnął film ->Kwiat pustyni
i powiem wam ze nie żałuje ze go obejrzałam noo ! juz kuurna boski bardzo polecam !! wam ten film . a ta aktorka no juz tak pieknej kobiety dawno nie widzialam.. ale o dziwo sie nie poplakalam..hehehe ale smutny film.. no cozz..fajna fabuła tylko koniec ! fatalny, ale coz..zarabisty film :):):) wiec moj trzeci post xoxo Allin :*

Moje piosenki :)


a wiec drugi post :P
wczoraj zaczełam słuchac dwóch piosenek ;p -Usher-Omg i Beyonce-Why Don't You Love Me
noo zakochałam sie.Dużo wiary mówi , że te piosneki sa głupie itp..
no ale ja sie zakochała !!! waaa
sa boskie ;p hehe ok ok wiec napisze pozniej

xoxo Allin

:)

sobota, 29 maja 2010

nowy makijaż


Ciężki tydzień
więc ten tydzień byl trudny..wiec nie mialam ochoty wgrywac nowych makijaży .. nie mialam ochoty ani sily wiecc noo:) ale mam juz chyba 3 filmiki do wgrania takze jest G noo wiec tu jest jeden z nich :)
mam nadzieje ze sie podoba niedlugo bedzie na youtube :):)
chyba dzisiaj w sobote 29:):)
a no i dzisiaj bylam na festynie u nas na tysiaclecia i malowalm dzieci i bede w tv :):) ale nie mam zadnego zdj :):)
no ok wiec to byl moj pierwszy post :)
bedzie ich wiecej i bede je jakos 2 3 razy w tyg cos takiego dodawac :):)